ביטול נופש אומר עוגמת נפש? – לא בהכרח

הודעה
הודעה
אייקון
עץ דקל
חופשה טרופית

מדוע אנשים מגיבים ב”אוי לא”! במקרים של ביטול נופש?

כי נופש זה אחד מהדברים שעוזרים לנפש. נופש כשמו כן הוא: חופש לנפש = נופש. לעתים, אנו מרגישים שאנחנו חייבים לקחת חופשה באיי יוון או באיים אחרים, כי אנחנו רוצים חופשה רגועה ונעימה, כזו שלא תאלץ אותנו לקחת חופש נוסף אחריה, ואחרי ההתרוצצויות הבלתי הפוסקות שעשינו כדי להספיק לבקר באתרים מעניינים, לחוות אטרקציות מגוונות, לראות מופעי תרבות או אמנות ועוד ועוד עדיף היה שזו תהיה חופשה של עצירה, רגיעה מוחלטת מכל העומסים של החיים שגורמים ללחצים, הן על הגוף והן על הנפש.

למשל, חופשה באי קטן או גדול, מוקף בים שאפשר לשבת בו ולבהות, להפסיק לחשוב על….הכל, להנות מכך שמישהו אחר דואג למטלות היומיום – כמו הכנת אוכל, ניקיון, פעילויות מאורגנות לילדים (אם יוצאים עם הילדים), מסג’ ופינוקים רומנטיים (אם מדובר על חופשה זוגית), השכרת רכב, כרטיסים או כל מה שאתם רוצים נופש ממנו.

רבים מהישראלים מרגישים שנופש אמיתי עבורם יכול להיות רק בחו”ל, והם מסכימים להשקיע את כספם בחבילות נופש למגוון יעדים, קרובים כרחוקים – מטורקיה ויוון ועד האיים הקריביים. לכן, כשנוצרת סיטואציה שבה, מסיבות לא מתוכננות, נאלצים לבטל את הנופש, תגובה של “אוי לא”! היא תגובה מתבקשת. גם בגלל ש”הלכה” החופשה הרגועה והכיף להם הם זקוקים, אבל גם מפני שאז מתחיל הבלגן של קבלת ההשקעה בחזרה.

מה עושים עם כל הביטולים – ביטול נופש, ביטוח לחול ושאר הדברים?

כיום, כשהעולם כל כך דינמי ואירועים קורים אחד אחרי השני ללא הפסקה, התווסף שירות יעיל לטובת הנוסעים, המאפשר לכל אחד לבטח את עצמו, במחיר שווה לכל כיס, מפני הבאות כדי שהאכזבה תהיה חלקית בלבד; על הביטול ההכרחי בלי עגמת נפש נוספת על ההשקעה הכלכלית שירדה לטמיון. דבר זה עלול להעמיס על אותה נפש שבסך הכל רצתה לנפוש מהקצב המטורף של החיים. לשם כך קיימים כיום ביטוחים משלימי ביטוח לחול, אותו כל אחד עושה. דאגו להרחיב את הביטוחים, ורכוש ביטוח ביטול טיסה וביטוח ביטול שירותים נוספים הכלולים בחבילה; כך תוודאו שמרגע שהחלטתם על הנופש אתם רגועים, גם אם תאלצו לבטל.

לסיכום:

במקום “ביטול נופש? אוי לא”! אמרו “לא נורא, דאגנו מראש לביטוח ונוכל לממש את הנסיעה בתאריך מתאים יותר”. נשמו לרווחה. הכל טוב.

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

המאמר נכתב על ידי חברת Trip Guaranty

אנו רואים בפעילות של Trip Guaranty שליחות המיועדת לשפר באופן משמעותי את הביטחון של הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים ולאפשר לו גמישות לביטול במקרה הצורך.

למאמרים נוספים
אייקון
אייקון

עשוי לעניין אותך גם

מסוע מזוודות

איתור כבודה

רוב האנשים לא אוהבים לארוז, ורוב האנשים יחושו חסרי אונים כאשר הם יגלו שהמזוודה אבדה ואינה מחכה להם עם הנחיתה. מעבר לעובדה שבמזוודה עשויים להיות

קראו עוד
ביטוח נסיעה

ביטוח נסיעות

אין כמו גיחה לחו”ל, חוויה מרגשת ומעצימה, הזדמנות ליהנות ממקומות, תרבויות ומחוויות בלתי נשכחות. עם זאת, כדי שבאמת נהנה מהטיול, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מתאים,

קראו עוד
מומחים לביטוח הנסיעה שלך
כל הביטוחים במקום אחד!
5 דקות ואתם מכוסים מא' עד ת'